JEDNOSTAVNO I SIGURNO

Da vam olakšamo planiranje odmora, pripremili smo za vas odgovore na najčešća pitanja.

Proces rezervacije i plaćanje

Bilo da ste na našoj stranici već odabrali smještaj koji vam odgovara ili ste tražili našu preporuku, na vaš upit šaljemo ponudu s uputama i detaljnim informacijama.

Ukoliko vam ponuda odgovara, za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti 30% od ukupnog iznosa. Plaćanje možete izvršiti kreditnom karticom ili uplatom na naš bankovni račun.

Po primitku uplate šaljemo vam potvrdu rezervacije s daljnim uputama koje će vam olakšati dolazak.

Ostatak iznosa se plaća pri dolasku, karticom ili u gotovini.

Cijene na našim stranicama su istaknute u kunama i eurima, a sve naplate vršimo isključivo u lokalnoj valuti, kunama. Prlikom plaćanja karticom ili putem bankovnih uplata moguće su manje razlike u konačnom iznosu zbog tečajne razlike, bankovnih provizija i naknada.

Načini plaćanja.

Primamo kartice Visa, Diners, American Express, Master card i gotovinu u lokalnoj valuti (HRK).

Što je uključeno u cijenu?

U cijene smještaja, navedenim na našim web stranicama ili onima koje vam pošaljemo u ponudi, uključeni su svi troškovi:

  • boravišna pristojba i PDV
  • korištenje struje, vode, plina, wi-fi i klima uređaja
  • korištenje posteljine i ručnika
  • završno čišćenje smještajne jedinice
  • besplatan prijevoz od luke ili autobusne stanice u Bolu do smještaja
  • besplatan parking na Zlatnom ratu
  • besplatno čuvanje prtljage do 24h pri odlasku

Što ako moram otkazati rezervaciju (osiguranje od otkaza rezervacije)

Predujam u iznosu od 30% koji plaćate kao potvrdu rezervacije je nepovratan.

U slučaju da je otkaz rezervacije neizbježan najavite ga na vrijeme i potrudit ćemo se pronaći rješenje.

Postoji mogućnost da se predujam iskoristi u nekom drugom periodu, prebaci na člana obitelji ili prijatelja i sl. Iako ove ustupke ne možemo garantirati, ovisno o situaciji svakako ćemo pokušati naći najbolje rješenje.

Ako želite biti 100% sigurni od posljedica otkaza predlažemo vam da uzmete neko od putnih osiguranja koje nude sve osiguravajuće kuće.

Check in / check out

Na dan dolaska smještaj vam je na raspolaganju od 16:00h. Zadnji dan je smještaj potrebno napustiti do 10:00h.

Agencija radi svaki dan 8:00- 21:00 h. Ukoliko unaprijed znate da nećete stići u Bol do kraja našeg radnog vremena molimo vas da nam se javite na dan dolaska kako bi mogli organizirati kasni check in.

Da li u smještaju imamo posteljinu i ručnike?

Da. U vašem smještaju su osigurani posteljina i ručnici. Izmjena posteljine je svakih sedam dana, a izmjena ručnika svakih tri dana.

Dolazak

Po potvrdi rezervacije šaljemo vam detaljne upute vezane za dolazak a iste možete preuzeti i OVDJE.

Gdje mogu pronaći red plovidbe za katamarane i trajekte?

Svi rasporedi su dostupni na stranici www.jadrolinija.hr

Možemo li kupiti trajektne ili katamaranske karte online?

Da. Online karta može se kupiti najkasnije 24 sata prije polaska putovanja.

Mogu li rezervirati mjesto za automobil na trajektu?

Ne možete. Kupljena karta vrijedi za bilo koje putovanje na odabrani datum, ali ne garantira ukrcaj u odabrano vrijeme polaska. Preporučeno vrijeme dolaska u luku je najmanje 1 h prije ukrcaja u periodu visoke sezone (lipanj-rujan).

Gdje se nalazimo?

Naš ured se nalazi u mjestu Bol i u svakom smo trenutku spremni pružiti podršku u slučaju bilo kakvih nepredviđenih situacija.

Mogu li u restoranima i trgovinama plaćati u eurima?

Ne možete. U Hrvatskoj je moguće plaćati samo u lokalnoj valuti, kunama. U Bolu postoji Splitska banka i jedna mjenjačnica u kojima je moguće promijeniti novac.

Prihvaćaju li restorani i trgovine kreditne kartice?

Kreditne kartice se prihvaćaju na gotovo svim prodajnim mjestima. Dobro je imati nešto gotovine u lokalnoj valuti za prodajna mjesta kao što su pekare, tržnice, kafići i sl.

Postoje li u bolu bankomati?

Da. U Bolu postoji više bankomata. Prije polaska se informirajte o tome koja je hrvatska banka partner vaše banke kako biste što povoljnije podigli gotovinu.

Trebate više informacija?

Kontaktirajte nas mailom, telefonom ili nas posjetite u uredu. Tu smo za sva vaša pitanja.