Kuće za odmorNaš izbor villa s bazenima i prostranih apartmana.
Moderni apartmaniLuksuz hotela i udobnost doma uz odličnu cijenu.
Vrijednost za novacOdabrali smo najbolje
od Bola za Vas!

Opći uvjeti pružanja usluge smještaja

SADRŽAJ PONUDE
Adria tours agencija osigurava uslugu smještaja prema objavljenim informacijama, te prema opisu i terminu sukladno potvrđenoj rezervaciji, osim u slučaju više sile*.

REZERVACIJE I UPLATE
Upiti i rezervacije smještaja primaju se elektroničkim putem, pismeno, telefonski ili osobno u poslovnici Adria tours agencije.
Prilikom izvršene rezervacije gost potvrđuje da je upoznat s ovim Općim uvjetima pružanja usluge smještaja, te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim Općim uvjetima postaje pravna obveza kako za gosta, tako i za Adria tours agenciju. Prilikom rezervacije gost je dužan dati sve podatke koje zahtijeva postupak rezervacije. Za rezervaciju smještaja potrebno je uplatiti akontaciju ovisno o odabranom modelu plaćanja, a ostatak iznosa plaća se direktno agenciji u gotovini, na dan dolaska u smještaj. Napomena za plaćanje akontacije karticom - kreditnu karticu teretimo za iznos izražen u kunama po srednjem tečaju narodne banke na dan terećenja kartice.

BORAVIŠNA PRISTOJBA
Prema važećem Zakonu o boravišnoj pristojbi Republike Hrvatske, gost je dužan platiti boravišnu pristojbu istovremeno s plaćanjem usluge smještaja. Konačan iznos boravišne pristojbe za određenu rezervaciju ovisi o odredištu u Republici Hrvatskoj i terminu boravka, a naplaćuje se prema ovim Općim uvjetima i istovremeno s uplatom konačnog iznosa za smještaj.

CIJENA SMJEŠTAJA
Cijena smještaja uključuje osnovnu uslugu kako je opisano uz smještajnu jedinicu iz rezervacije. Posebne usluge su one usluge koje nisu uključene u cijenu smještaja (u opisu smještaja naznačeno izrijekom "po dogovoru" ili dodatne usluge koje su ostvarive uz prethodnu najavu.) pa ih stoga gost posebno plaća. Ove se usluge trebaju zatražiti prilikom rezervacije.
Cijene smještaja objavljene su u EUR. Adria tours agencija zadržava pravo promjene objavljenih cijena (u slučaju promjene cijena smještaja od strane pružatelja usluga ili promjene tečaja). Gostima koji su uplatili akontaciju za određenu rezervaciju, Adria tours agencija jamči cijenu smještaja, navedenu u kalkulaciji temeljem koje su uplatili iznos akontacije. Ukoliko se promjena dogodi prije uplate akontacije, Adria tours agencija se obvezuje obavijestiti gosta o promjeni cijene. Ukoliko u rezerviranu smještajnu jedinicu dođe više osoba nego što je naznačeno, Adria tours agencija ima pravo uskratiti smještaj nenajavljenim gostima ili prihvatiti sve goste uz nadoplatu nenajavljenih gostiju na licu mjesta.

PRAVO ADRIA TOURS AGENCIJE NA PROMJENE I OTKAZ
Adria tours agencija zadržava pravo promjene rezervacije ako nastupe izvanredne okolnosti koje se ne mogu predvidjeti, izbjeći ili otkloniti. Rezervirani smještaj može se zamijeniti samo uz prethodnu obavijest gostu i to smještajem iste ili više kategorije i po cijeni smještaja po kojoj je gost potvrdio rezervaciju. Ako je zamjenski smještaj moguć samo u objektu više kategorije i po cijeni većoj za 15% od cijene uplaćene rezervacije, Adria tours agencija zadržava pravo naplate razlike u cijeni uz konzultaciju gosta.
U slučaju nemogućnosti zamjene uplaćenog smještaja, Adria tours agencija zadržava pravo otkaza rezervacije uz prethodnu obavijest gostu najmanje 7 dana prije početka korištenja usluge, te jamči povrat cjelokupnog uplaćenog iznosa. Ukoliko nije moguća adekvatna zamjena na dan početka korištenja usluge, Adria tours agencija će se truditi gostu pružiti informaciju o mogućem smještaju koji nije u ponudi Adria tours agencije i svakako vratiti gostu kompletan uplaćeni iznos za rezervaciju.

PRAVO GOSTA NA PROMJENE I OTKAZ
U slučaju da gost želi promijeniti ili otkazati rezervaciju učinjenu prema njegovom zahtjevu, mora to učiniti pismeno (e-mailom, poštom ili faxom). Pod promjenom se smatra promjena broja osoba ili datuma početka i/ili završetka korištenja usluge najkasnije 30 dana prije početka korištenja usluge. Prva promjena rezervacije, ukoliko je moguća bez dodatnih troškova, bit će napravljena besplatno. U slučaju da promjena rezervacije nije moguća, te ako gost zbog toga odustane od potvrđene rezervacije, primjenjuju se dolje navedeni uvjeti otkaza rezervacije. Promjena smještajne jedinice i svaka promjena unutar 30 dana prije početka rezervacije te tijekom korištenja rezervacije smatra se otkazom rezervacije.
U slučaju otkaza fiksno potvrđene rezervacije privatnog smještaja, datum primitka pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova kako slijedi:
  ·  za otkaz do 60 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 30% od cijene smještaja,
  ·  za otkaz od 45 do 59 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 30% od cijene smještaja,
  ·  za otkaz od 15 do 44 dana prije početka korištenja usluge, naplaćuje se 50% od cijene smještaja,
  · otkaz 15 dana, ili manje, prije početka korištenja usluge, ili ako gost ne dođe ili otkaže unutar rezerviranog termina, naplaćuje se 100% iznosa ukupne cijene smještaja.

U slučaju otkaza rezervacije, uplačena akontacija se ne vraća, neovisno o datumu primitka pismenog otkaza.

Za fiksno potvrđene rezervacije hotelskog smještaja vrijede posebni uvjeti otkaza od strane gosta. Datumom otkaza smatra se datum primitka pismene obavijesti o otkazu, a troškovi se naplaćuju kako slijedi:
  ·  za otkaz rezervacije do 30 dana prije datuma početka rezervacije, naplaćuje se 15% od ukupne cijene smještaja
  ·  za otkaz rezervacije od 29 dana do 22 dana prije datuma početka rezervacije, naplaćuje se 25% od ukupne cijene smještaja
  ·  za otkaz rezervacije od 21 dan do 15 dana prije datuma početka rezervacije, naplaćuje se 40% od ukupne cijene smještaja
  ·  za otkaz rezervacije od 14 dana do 8 dana prije datuma početka rezervacije, naplaćuje se 80% od ukupne  cijene smještaja
  ·  za otkaz rezervacije od 7 dana ili manje dana prije datuma početka rezervacije, naplaćuje se 100% iznosa  ukupne cijene smještaja

U koliko gost u rezerviranu smještajnu jedinicu ne dođe do ponoći na dan početka usluge, a nije se javio Adria tours agenciji ili pružatelju usluge, rezervacija se smatra otkazanom, pa se troškovi otkaza obračunavaju prema gore navedenom. Ako gost koji otkazuje putovanje nađe novog korisnika za istu rezervaciju, Adria tours agencija će zaračunati samo stvarne troškove uzrokovane zamjenom. 

OBVEZE ADRIA TOURS AGENCIJE
Dužnost Adria tours agencije je briga o provedbi usluga kao i izboru pružatelja usluga, te briga o pravima i interesima gosta, sukladno dobrim običajima u turizmu. Adria tours agencija će sve navedene obveze izvršiti u potpunosti i na opisani način, osim u izvanrednim okolnostima.

OBVEZE GOSTA
Gost je dužan:
  ·  posjedovati valjane putne isprave,
  ·  poštivati carinske i devizne propise države u kojoj je odredište
  ·  pridržavati se kućnog reda u smještajnim objektima te surađivati s pružateljima usluga u dobroj namjeri,
  ·  prilikom dolaska na odredište, pružatelju usluga predati dokument o plaćenoj usluzi (Uputnicu ili Voucher d obiven poštom, mailom ili direktno u agenciji)
  ·  gost je dužan provjeriti je li mu za ulazak u državu u kojoj je odredište ili susjedne zemlje potrebna viza
 
U slučajevima nepoštivanja ovih obaveza, gost snosi troškove i odgovara za učinjenu štetu. Potvrdom rezervacije gost se obvezuje da će, ukoliko uzrokuje bilo kakvo oštećenje, pružatelju usluga na licu mjesta platiti svu uzrokovanu štetu.

PRTLJAGA
Adria tours agencija ne odgovara za oštećenu, uništenu ili izgubljenu prtljagu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u smještajnom objektu. Izgubljena prtljaga ili krađa prijavljuju se pružatelju usluge smještaja i nadležnoj policijskoj postaji.

RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Ako su usluge iz ponude nekvalitetno izvršene, gost može zahtijevati razmjernu odštetu tako da priloži pismeni prigovor. Svaki gost ima pravo prigovora zbog neizvršene uplaćene usluge. Svaki gost - nosilac potvrđene rezervacije, prigovor podnosi zasebno.
Postupak u svezi s prigovorom:
Gost je dužan na dan dolaska odmah kod pružatelja usluga reklamirati neodgovarajuću uslugu i o tome obavijestiti Adria tours agenciju. Ako gost na samome mjestu ne prihvati ponuđeno rješenje prigovora koje odgovara uplaćenoj usluzi, Adria tours agencija nije dužna uvažiti naknadni prigovor (ukoliko postoji adekvatna alternativa u istom objektu gost je dužan prihvatiti je). Adria tours agencija ne uvažava reklamacije vezane uz sadržaje koji nisu u sklopu objekta (ulični radovi, čistoća plaže, stanje objekata u neposrednoj blizini,...).
Ukoliko gost ne reklamira smještaj na licu mjesta ne ostvaruje pravo povrata novca.
Najviša nadoknada po prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos usluge. Ovime se isključuje pravo gosta na nadoknadu idealne štete.
Adria tours agencija se ne može smatrati odgovornom za eventualne klimatske uvjete, čistoću i temperature mora u destinacijama, te sve ostale slične situacije i događaje koje mogu uzrokovati nezadovoljstvo gosta, a ne tiču se direktno kvaliteta rezervirane smještajne jedinice.

NADLEŽNOST SUDA
Ako gost nije zadovoljan rješenjem prigovora, ima pravo na sudsku arbitražu. Za takav slučaj se utvrđuje nadležnost suda u Splitu.

NAPOMENA
Uplatom akontacije, odnosno cjelokupnog iznosa za rezervaciju smještaja gost u cijelosti prihvaća ove Uvjete.

NAPOMENA
U slučaju paralelnih akcija popusti se ne zbrajaju.

U Bolu, 14. prosinca 2007.

 
Traži

Pronađi smještaj u Bolu

Dodatne opcije pretrage:
   

Očekujte više, jer mi nudimo više

 

Stručnjaci za ovo područje

Ponude smještaja po mjeri

Jamstvo najbolje cijene

Puna podrška tijekom boravka

Dodatne usluge i popusti

 
 

Najam vozila

Istražite Bol i ostatak Brača na kotačima

Unajmljivanje automobila, motora ili bicikle odličan je način da upoznate i istražite Bol, sve njegove plaže i uvale, kao i ostala Bračka sela, plaže i interesantna mjesta.

 
 

Izleti

Budite aktivni i istražite otok i dalje

Pridružite se jednom od naših novih izleta i uz vodstvo profesionalnog vodiča otkrijte zanimljivosti i tajne Bola, otoka Brača i otoka Hvara koje nećete naći u uobičajenim turističkim vodičima ili sami. Čekamo Vas!

 
 

Transferi i taxi

Usluge prijevoza

Adria Tours Bol pruža niz taksi transfera i usluga da bi vas dolazak i odlazak iz Bola bio sto jednostavniji, i da na što jednostavniji način upoznate ljepote otoka Brača.

 
 

Najam plovila

Skrivene uvale i plaže

Brodovi su idealni za nalaženje skrivenih uvala i plaža, do kojih možete stići samo morskim putem – uzbudljiva obiteljska avantura ili romantični bijeg.

 
 

Hotel Bol

Boutique hotel sa četiri zvjezdice

Ovaj boutique hotel spaja suvremeni dizajn s prirodnim značajkama inspiriranim otočkim tradicijama za luksuzni smještaj vrhunske udobnosti kako za turiste tako za poslovne putnike.

 
 

Načini plaćanja :

Prihvaćamo VISA, MasterCard i Maestro kartice. Prihvaćamo i uplate preko PayPala.

Korisnička podrška :

Our business hours:
Mon-Fri 09:00 - 15:00 (October - May)
Mon-Mon 08:00 - 20:00 (May - September)

+385 (0)21 635 966

Turistička agencija Adria tours Bol - MS Bra?turist d.o.o. - Bračka cesta 10 - 21 420 BOL - CROATIA
tel: ++385 21 635 966 .... fax: ++385 21 635 977 e-mail: info@adria-bol.hr .... www.adria-bol.hr
MB: 01141449 .... Žiro račun: 2360000-1101423816 ... Devizni račun kod: ZAGREBAČKA BANKA 2100152804
IBAN: HR 0623600001101423816 .... SWIFT: ZABAHR2X

© 1998-2017 adria-bol.hr